Spoločnosť poskytuje komplexné služby v oblasti nehnuteľností, ako správu nehnuteľností, inžiniersku činnosť, vedenie akvizičných procesov, cash flow analýzy a ďalšie služby v oblasti developmentu nehnuteľností.
Hľadáme: Asistenta na kancelárske práce, náplň práce je rôznorodá predovšetkým v oblastiach: - vedenie evidencií v rámci správy portfólia nájomných nehnuteľností - komunikácia s existujúcimi nájomcami (dodatky k zmluvám a pod.) - spracovanie rôznych ekonomických dát v rámci holdingu a jednotlivých projektov skupiny - vypracúvanie formulárových dokumentov - ďalšie rôznorodé činnosti podľa potreby napr. administratívne práce, pomocné práce pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, vyhodnocovaní príležitostí na trhu, spracovanie drobných produktov na predaj, vedenie rôznych evidencií, poštová agenda, drobné nákupy a pod.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach účtovníctva, investičnej výstavby, alebo projektového managementu.
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Ponúkaný plat
900-1200 € v čistom
Iné výhody
Ponúkame: Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu. Asistent bude kompletné zaškolený, čim získa komplexné vedomosti v oblasti správy nehnuteľností. Stanete sa súčasťou rýchlo sa rozvíjajúceho a dynamického tímu. Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelná mzdu na čas. Práca v rýchlo rastúcej spoločnosti. Popri kariérnom raste sa otvárajú aj možnosti občasnej práce z domu.
Miesto práce
Banskobystrický kraj Banská Bystrica Zvolen
Termín nástupu
ihneď
Informácie pre uchádzača
Pracovná doba: Hlavný pracovný pomer, plný úväzok Pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov. Pri výbere uchádzačov o zamestnanie posudzujeme viaceré aspekty a preferujeme mladých, práce-chtivých, dlhodobo motivovaných spolupracovníkov, s prístupom k spoločnosti ako k vlastnej firme, ktorí majú predpoklad sa ďalej rozvíjať s rastom spoločnosti.
Mzda: Na živnosť (faktúru) cca. 1050 - 1250 Eur / mesačne. Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne v čistom. Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: kagroupsk16@gmail.com, predmet emailu: ASISTENT BO – BB
Spoločnosť pôsobí v rôznych hospodárskych oblastiach najmä však v oblasti real-estate. V rámci tejto oblasti spoločnosť zabezpečuje širokú škálu aktivít ako správu vlastných nájomných budov, akvizície, inžiniersku činnosť, realitnú činnosť, development a investičnú výstavu. Niektoré ďalšie oblasti v ktorých spoločnosť pôsobí sú maloobchod, cestovný ruch a finančné trhy. Spoločnosť plánuje v najbližšom období zahraničnú expanziu na západné trhy.
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
Ďalšie požiadavky na pracovníka
Vodičský preukaz B MS Office, stredne pokročilý (MS Word a Excel)